Tuesday, June 14, 2016

Koleksi Pakaian Bercorak Desigual di ZALORA



Mungkin masih baru dikalangan para penggemar fesyen di Malaysia, tetapi jenama Desigual bukanlah pendatang baru di arena fesyen antarabangsa. Jenama pakaian antarabangsa yang beribu pejabat di Barcelona ini mencipta nama yang cukup gah dengan membawakan konsep pakaian bercorak yang unik dan berwarna-warni.

Look at the collection! Meriah dengan warna warni and sesuai untuk semua gadis  sama ada yang suka berfesyen ataupun yang sukakan comfort colours : grey, black and white ( seperti saya! ) tak salah kalau nak spice up your life a little bit!

 Membawakan koleksi pakaian kasual bercorak untuk lelaki, wanita, kanak-kanak, aksesori dan kasut wanita, Desigual ternyata menjadi pusat sehenti ramai penggemar fesyen yang ingin tampil berani dan menyerlah.

Gaya yang cukup santai dan meriah ini sesuai untuk anda yang ingin menambah ‘warna’ dalam kehidupan seharian. Mungkin untuk digayakan pada cuti hujung minggu bersama rakan-rakan atau ketika percutian ke pantai bersama yang tersayang. Just imagine, white sandy beach and you with colourful outfit!
 ( Think Instagram, people!)



 Pilihan koleksi pakaian Desigual pastinya menambat hati sesiapa sahaja!

Sehingga hari ini, jenama Desigual ini telah membuka cawangan di seluruh dunia dan semakin berkembang pesat.

 Di Malaysia sendiri, koleksi pakaian Desigual kini boleh anda miliki secara online di portal fesyen popular – ZALORA Malaysia.

Oleh itu, peluang untuk penggemar jenama Desigual Malaysia kerana ini anda boleh membuat pembelian dengan mudah. ZALORA Malaysia menawarkan aneka pilihan koleksi pakaian dan aksesori Desigual dengan tawaran harga yang cukup berpatutan serta menyediakan perkhidmatan penghantaran secara percuma sehingga ke pintu rumah anda. Bukan itu sahaja, ZALORA juga menyediakan beberapa kaedah pembayaran yang selamat termasuklah kaedah cash on delivery bagi kawasan-kawasan tertentu.
Mudah bukan? Check out the collection now, ladies.

Xoxo!



1 comment:

joe said...

Helpful Blog Thanks

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...