Friday, July 15, 2011

T_T

salam all,

pagi tadi masuk kelas darjah 1, then bagi kerja pastu mintak diorang siapkan jugak dalam kelas.


Me : Siapkan sekarang jugak, cikgu nak kutip buku.

Student : Kalau tak siap jugak cikgu?

Me: kalau tak siap, tidur sekolah malam ni. buat sampai siap.

Student : Aaaaa, banyak lagi cikgu. tak sempat siap ni.

Me : Nasib awaklah. tidur lah kat sekolah malam ni, malam-malam kat sini banyak hantu. langsuir ada, pocong ada, pontianak pun ada jugak.

Student : tapi cikgu, kitorang tak takut hantu, kitorang takut Allah.

Me : T_T Alhamdullilah, alim anak murid cikgu.


ugutan momok tak berguna pada generasi muda sekarang :(



2 comments:

~NajiLaA~ said...

haha.lawak gile.

Akmal Hidayah Azalan said...

loyar buruk lah diorang. menyampah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...