Thursday, March 7, 2013

Not bride material at all!

Salam all,

I baru start cuti hari ni. Esok is my wedding day. Wehuuuuu!
I am now lying on my bed. Resting. Tak feeling so well. Nak berehat sekejap and do few errands lagi. Sampai pukul 12 je leh berehat. I ada appointment kat dental clinic pukul 4pm. Before that nak pergi amek tudung yang dah tempah. Amek baju sanding. Hantar balloons to fill in helium gas. N a few stuffs lagi tak beli. Girls, my advice is amek wedding leave lama sikit before your wedding date. I cannot squeeze to do everything in one day. And ni suddenly tak sihat plak :(
Oh. Lori and bunga from kl dah sampai around 5am this morning so bilik i dah penuh dengan bunga. Rasa macam flora festival.

Xoxo!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...